بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

سئوال برخی نمایندگان از رییس جمهوری، بوی باج خواهی داشت




اصفهان - یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی سئوالات مطرح شده در جلسه مجلس از رییس جمهوری، گفت: سئوال نمایندگان می توانست رویه ای طبیعی داشته باشد ولی این سئوالات در برخی موارد بوی باج خواهی، مچ گیری و حساب کشی می داد.





حجت الاسلام والمسلمین'مهدی مستاجران' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: واردشدن مجلس از این زاویه به اینگونه مسایل، برای کشور بسیار مضر است.

وی با بیان اینکه سئوال کردن به دو شیوه است، اظهارداشت: یک نوع آن برای روشنگری و رفع ابهامات و نوع دیگر آن برای مچ گیری است.

وی با بیان اینکه سئوال اگر برای روشنگری و رفع ابهام باشد، بسیار عالی و پسندیده و برای نظام اسلامی نیز موثر است، تصریح کرد: اگر سئوال از نوع دوم باشد نه تنها مفید نیست بلکه ضررهایی همچون اعتمادزدایی مردم را بدنبال دارد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اصفهان افزود: سئوال از رییس جمهوری بر اساس نص قانون اساسی حق نمایندگان مردم است ولی مردم انتظار دارند نمایندگان از این حق سواستفاده نکنند.

حجت الاسلام مستاجران با اشاره به اینکه مجلس هشتم روزهای آخر کار خود را سپری می کند، افزود: این نحوه سئوال دراین شرایط زمانی نشان از سیاسی کاری داشت و رییس جمهور هم خود را برای این نحو پرسش آماده کرده بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از سئوالات نمایندگان مجلس به مسائل سری نظام باز می گشت، افزود: نمایندگان می توانستند این سئوالات را در فرصت بهتر و در جلساتی غیرعلنی از رییس جمهور بپرسند.

این فعال سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: بسیاری از رویه های موجود در این دولت در دولت های قبلی هم وجود داشت ولی به خاطر مصالح نظام اسلامی رسانه ای نشد.

وی با بیان اینکه قوای سه گانه باید از هم مجزا باشد، افزود: پاسخهای رییس جمهور به سوالات نمایندگان مناسب و مسلم بود که دکتر احمدی نژاد در برخی مسایل حساس ورود پیدا نکند.

مستاجران با بیان اینکه برخی از سخنان رییس جمهور درد دل وی با مردم بود، گفت: عملکرد منفی برخی نمایندگان مجلس در مقابل دولت، گوشه هایی بود که در سخنان رییس جمهور دیده می شد.

وی گفت: قوه مقننه می تواند با رفع مشکلات خود جلوتر از قوه مجریه حرکت کند و راهنما و راهگشای فعالیت های اجرایی کشور باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز امیدواری کرد:مجلس نهم با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کند و بتواند در چارچوب اسلام با شیوه ای اسلامی مسیر رشد کشور را هموار کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمانهای یک ملت جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 01:53 http://arman-iran.persianblog.ir/

با سلام خدمت شما دوست عزیز
نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود خداى تعالى میفرماید:

هر کس حدثى از او سر زند(وضویش باطل شود) و تجدید وضو نکند به من ستم کرده
و هر کس حدثى از او سر زند و تجدید وضو کند و دو رکعت نماز بجا نیاورد و مرا نخواند بمن ستم کرده
و هر کس حدثى از او سر زند و تجدید وضو کند و دو رکعت نماز بجا آورد و مرا بخواند و من او را جواب ندهم در مقابل خواسته‏هاى دینى و دنیائى ،او را ستم کرده‏ام و حال اینکه من خداى ستمگر نیست.

در انتظار جمعه ای که آن بزرگمرد می آید ... یا علی

اسرار نماز یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 18:56 http://sajdeha.blogfa.com

سلام دوست عزیز خسته نباشید
در خانه تکانی دلها بکوشیم ؛ شاید مهمان امسال نوروز ،حضرت موعود باشد
بعد از یک ماه دوباره وبلاگ اسرار نماز شروع به کار کرد
همچنان منتظرتونیم
یاعلـــــــــــــــی

اسرار نماز یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 19:38 http://sajdeha.blogfa.com

سلام دوست عزیز خسته نباشید
در خانه تکانی دلها بکوشیم ؛ شاید مهمان امسال نوروز ،حضرت موعود باشد
بعد از یک ماه دوباره وبلاگ اسرار نماز شروع به کار کرد
همچنان منتظرتونیم
یاعلـــــــــــــــی

محمدآقایی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 11:43 http://yahojjatollah.blogsky.com/

سلام
برای داشتن چنین تارنمایی بهتون تبریک میگم
با افتخار لینکتون کردم
لطفاً من را با نام نفرین بر صهیونیسم لینک کنید و باز هم به من سر بزنید
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد