بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

حدادعادل برای ریاست مجلس مناسب تر است

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم:

حدادعادل برای ریاست مجلس مناسب تر است/ لاریجانی می تواند رئیس کمیسیون امنیت ملی شود

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم گفت: حدادعادل برای ریاست مجلس مناسب است و لاریجانی می تواند رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شود.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، جواد کریمی امروز در اولین همایش از سلسله همایش های بصیرت در مسجد العلی با بیان اینکه تلاش جریان مخالف اصولگرایی این است که این تفکر را برای جمهوری اسلامی ناکارآمد نشان بدهد، تصریح کرد: هاشمی اخیرا اعلام موضع کرده است که دستاوردهای هسته ای در زمان دولت او بوده است و امروز روزهای سیاه پرونده هسته ای ایران است.

عده ای در انتخابات مجلس نهم می خواستند مدیریت رهبری را زیر سوال ببرند

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم با بیان اینکه اراده ای دنبال آن بود که رهبری را بدهکار خود کند، گفت: عده ای در انتخابات مجلس نهم می خواستند مدیریت رهبری را زیر سوال ببرند.
 
وی در واکنش به این سخن هاشمی گفت: نگاه کنید امروز کاترین اشتون چگونه به دیدار هیئت ایرانی آمده است، روز اول در فرودگاه لباس نامناسبی داشت اما در زمان مذاکرات کاملا پوشیده بود، قطعا دبیر شورای امنیت ملی به او نهیب زده است که اگر وضعیت حجابش را درست نکند مذاکره نمی کنیم. 

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم ادامه داد: در همین مذاکرات به خاطر وقت نماز صحبت ها را متوقف می کنند اما در گذشته همین آقای روحانی که نماد فکری هاشمی است برای چهار سانتیوفیوژ تحقیقاتی از نخست وزیر انگلیس خواهش می کند اما جواب رد به او می دهند.
 
کریمی با بیان این که دشمنان و منافقان با شخص مقام معظم رهبری کار دارند، تصریح کرد: تلاش بر این است که خط فکری اصولگرایی را برای اسلام و کشور نا کارآمد جلوه بدهند.
 
وی ادامه داد: انتخابات پیچیده مجلس را رهبری مهندسی کردند در حالی که نه حزب کارگزارانی بود و نه مجمع روحانیون  ونه دولت.
 
منتخب مردم مشهد در مجلس نهم انتخابات مجلس نهم را دارای پیام های مهمی دانست و گفت: اراده بر این بود که رهبری را بدهکار کنند و مدیریت ایشان را زیر سوال ببرند؛ شخص هاشمی همین را می گفت.
 
سکوت بیشترین هزینه را به اسلام داده است

کریمی با بیان اینکه سکوت هم برای خودش پیامی دارد تصریح کرد: بعضی می گویند ساده ترین کار سخنرانی است اما تاریخ ثابت کرده است که بیشترین هزینه را به اسلام سکوت داده است، اگر سکوت کنی دشمن روی تو حساب می کند.
 
وی ادامه داد: همین اصولگرایان می فهمند که چه مدیریتی مجلس را با آرامش جلو می برد اما موضع نمی گیرند چون می خواهند عضو هیئت رئیسه بشوند و اگر از کسی اسم بیارند شاید نتوانند.

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم با اشاره به تنش های زیاد مجلس هشتم با دولت گفت: ایراد از رئیس مجلس هم بوده است و رهبری بارها تاکید کردند که همکاری با دولت را بیشتر کنیم.
 
حداد عادل برای ریاست مجلس مناسب تر است/لاریجانی می تواند رئیس کمیسیون امنیت ملی شود

کریمی با اشاره به این مطلب که مجلس هفتم از دل سنگ سخت و تیره ای به اسم مجلس ششم بیرون آمد، خاطرنشان کرد: مجلس هفتم در فضای متشنج بیرون آمد اما حدادعادل با آرامش فضا را پیش برد و در زمان فتنه تنها کسی بود که اعلام موضع کرد، طوری که رهبری در جمعی گفتند که مهم نیست آقای حداد چه گفت، همین قدر که حاضر شد اعلام موضع کند، مهم است.
 
وی ادامه داد: مظلومیت رهبری تا به کجاست که خواص موضع گیری شفاف نمی کنند؟ لاریجانی تنها در روز های آخر مجلس هشتم به صراحت اسم فتنه را آورد.
 
منتخب مردم مشهد در مجلس نهم خاطرنشان کرد: یک روز به جلالی گفتم که فراکسیونی که شما دارید رهروان ولایت نیست بلکه رهروان لاریجانی است.
 
کریمی ادامه داد: اصلاح طلبان که تعدادشان هم کم است فراکسیونی تشکیلی نمی دهند بلکه وارد فراکسیون شما می شوند.
 
وی افزود: اصلاح طلبان به طور نرم افزاری در مقابل رهبری قرار می گیرند و می خواهند حاشیه مجلس را وارد متن اصلی کنند.
 
منتخب مردم مشهد در مجلس نهم با بیان اینکه من به طور شفاف اعلام موضع می کنم، گفت: حداد عادل برای ریاست مجلس مناسب است و لاریجانی می تواند رئیس کمیسیون امنیت ملی شود.
 
مراقب اطرافیان کاندیداهای ریاست جمهوری از همین الان باشیم

کریمی با بیان اینکه اصولگرایی محصول مجاهده رهبری و ملت است، خاطرنشان کرد: عده ای در مجلس با طرح سوال از رئیس جمهور به سمت سقوط دادن دولت رفتند و اگر عمر مجلس هشتم چند ماه دیگر بود طرح عدم کفایت سیاسی را هم مطرح می کردند.

وی ادامه داد: جوی درست شده که هرکس حرفی از دولت بزند، منزوی می شود در حالی که رهبری گفتند نقاط مثبت دولت از نقاط منفی اش بیشتر است و به این خاطر ازآن حمایت می کنم.
 
منتخب مردم مشهد در مجلس نهم در پایان گفت: بعد از استقرار مجلس نهم فضای کشور به سراغ انتخابات ریاست جمهوری می رود، از الان مراقب اطرافیان کاندیداها باشیم که امثال مشایی و بقایی ظاهر نشوند.

نظرات 1 + ارسال نظر

اگر شما ملت و شما عناصر فرهنگی بیدار نباشید صدای فروریختن ناشی از تهاجم پنهانی دشمن موقعی به گوش می رسد که کار از کار گذشته است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد