بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

حدادعادل: داوطلب ریاست مجلس می‌شوم

غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس نهم در نشست هم‌اندیشی 153 نفر از اصولگرایان مجلس نهم که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: خدا را به دلیل داشتن چنین رهبری و مردم با بصیرتی که در انتخابات 12 اسفند 90 و 15 اردیبهشت 91 شاهد بصیرت آنها بودیم، شکر می‌کنم.

* خاطرات حدادعادل از مجلس ششم

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه امشب که دوستان بنده را مورد لطف خود قرار دادند، به یاد خاطره‌ای از مجلس ششم افتادم، تصریح کرد: زمانی که آراء را اعلام می‌کردند، بنده در لیست 30 نفره‌ای بودم و در آن لیست نفر 20 یا 22 شده‌ بودم که هر 8 ساعت یک بار رادیو آمار را اعلام می‌کرد.

وی ادامه داد: همه در آن لیست سر جایشان بودند و تنها من و یکی دیگر آرام، آرام پایین می‌آمدیم. بالاخره در نتایج نهایی بنده 33 و آن نفر دیگر 29 شدیم.

ادامه مطلب ...

حدادعادل برای ریاست مجلس مناسب تر است

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم:

حدادعادل برای ریاست مجلس مناسب تر است/ لاریجانی می تواند رئیس کمیسیون امنیت ملی شود

منتخب مردم مشهد در مجلس نهم گفت: حدادعادل برای ریاست مجلس مناسب است و لاریجانی می تواند رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شود.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، جواد کریمی امروز در اولین همایش از سلسله همایش های بصیرت در مسجد العلی با بیان اینکه تلاش جریان مخالف اصولگرایی این است که این تفکر را برای جمهوری اسلامی ناکارآمد نشان بدهد، تصریح کرد: هاشمی اخیرا اعلام موضع کرده است که دستاوردهای هسته ای در زمان دولت او بوده است و امروز روزهای سیاه پرونده هسته ای ایران است.

ادامه مطلب ...