بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

حمله به ایران و آغاز جنگ جهانی سوم

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اخیرا در گزارشی مدعی شد که ایران ممکن است در راستای ساخت تسلیحات هسته‌ای گام بردارد این در حال است که برای اثبات این ادعای خود دلایل محکم و قانع‌کننده‌ای ارائه نکرد. این گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منجر به این شد که بسیاری این موضوع را مطرح کنند که ایران در حال تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای است. اما موضوعی که خیلی‌ها نتوانستند آن را بفهمند نه تنها این بود که آژانس در گزارش خود به صراحت اعلام نکرده که ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است بلکه همچنین این گزارش از سوی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که روابط نزدیکی با آمریکا دارد، تایید شده است. همچنین از این گزارش ممکن است به عنوان بخشی از یک جنگ رسانه‌ای به نفع ائتلاف اسرائیل- ناتو برای به راه انداختن جنگ علیه ایران استفاده شود.

ایران
ادامه مطلب ...

چرا غرب نمی تواند به ایران حمله کند؟

با توجه به اینکه ایران دارای توانایی دفاعی استٰ، تسلیحات از جمله موشکهای متعارف ایران به دنبال حمله اسرائیل به سوی شهرهای اسرائیل و پایگاههای آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس نشانه خواهد رفت. 

iran

ادامه مطلب ...

جنبش وال استریت پایتخت های سیاسی و اقتصادی آمریکا را لرزاند

نیویورک – جنبش مردمی وال استریت درشصتمین روز از قیام خود علیه نظام سرمایه داری ، باردیگر پایتخت های سیاسی و اقتصادی آمریکا را لرزاند. 

 

wallstreet

ادامه مطلب ...

لاوروف: شرایط مساعدی برای گفت و گو با ایران فراهم آمده است

مسکو - 'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اهمیت مذاکره با ایران برای حل اختلافات مربوط به برنامه هسته ای این کشور، گفت: اطمینان دارم زمان مناسب و شرایط مساعدی برای گفت و گوهای فشرده با ایران فراهم آمده است. 

 

 

lavrov

 

ادامه مطلب ...

حضرت علی (ع) در خطبه غدیریه چه فرمود؟

در دوره حاکمیت علی (ع) اتفاقا روز عید غدیر با جمعه مصادف شد. مسلمانان حضور چشم‏گیری پیدا کردند و حضرت برای اقامه نماز جمعه و خواندن خطبه‏های آن در برابر مردم قرار گرفت.

 
به گزارش سرویس قاب نقره برنا, حسین بن‏علی(ع) می‏گوید: پنج ساعت از روز گذشته بود[قبل از اذان ظهر]، که پدرم خطبه‏ها را آغاز کرد. او نخست به حمد و ثنای حضرت حق پرداخت، صفات ربوبی‏اش را برشمرد، حاکمیت مطلق را از آن وی دانست، نعمت‏هایش را مورد توجه قرار داد و بعد خطاب به مردم فرمود: خداوند تعالی امروز دو عید بسیار بزرگ [جمعه و غدیر] را برای شما در یک زمان قرار داده است؛ دو عیدی که هر یک فلسفه وجودی دیگری را تکامل می‏بخشدو به وسیله هر یک هدایت در دیگری اثر می‏بخشد... سپس فرمود: توحید و ایمان به یگانگی خداوند پذیرفته نمی‏شود مگر با اعتراف به نبوت پیامبرش محمد(ص) و دین و شریعت محمد(ص) پذیرفته نمی‏شود مگر با قبول ولایت امر کسی که خدا فرمان ولایتش را داده است؛ و همه این امور سامان نمی‏پذیرد مگر بعد از توسل و تمسک به اهل ولایت.
ادامه مطلب ...