بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

مراسم شب اربعین حسینی

مراسم به صورت صوتی آماده ی دانلود می باشد 

مراسم شب اربعین حسینی با سخنرانی استاد حسین شریعتمداری (مدیرمسول روزنامه ی کیهان) و مداحی حاج ابراهیم محمودی برگزار شد .

دانلود مداحی:

قسمت اول- مناجات

قسمت دوم - زیارت وارث

قسمت سوم-روضه

قسمت چهارم -روضه

قسمت پنجم - زیارت اربعین

قسمت ششم - سینه زنی



بینی شما مرا یاد دماغ نمرود می اندازد

حسین قدیانی
سلام آقای اوباما! چه سلامی چه علیکی؟! چه کشکی چه پشمی؟! ما با تو قطع رابطه ایم! این ما هستیم که اندازه عمر جمهوری اسلامی، تو را تحریم کرده ایم؛ تو داری فیلم بازی می کنی در هالیوود! و خیال می کنی ما را تحریم کرده ای! و فکر می کنی هفته بعد، جمهوری اسلامی سقوط می کند! تو بازیگر نقش اول زرسالاران صهیونیسمی. خداحافظ پرزیدنت! روسیاه ترین رئیس جمهور آمریکا! ما هم چند هفته بعد، بعد از اینکه در یوم الله 22بهمن، توی دهنت می زنیم، یکی هم توی اسفند، برایت کنار گذاشته ایم! ملت ما، یک رای درون صندوق می اندازد و یک تیر به قلب کاخ سفید. کمی صبر کنی، امسال هم یادگاری می شود! ما با تو زیاد عکس داریم...
آقای اوباما! یادش به خیر! روزهای خوبی داشتیم با هم! عجب سکانسی بود بیداری اسلامی که تمامی ندارد. عجب جلوه ویژه ای بود 9 دی. کدام طعم ساندیس را دوست داری، که بدهم بچه های خیابان انقلاب اسلامی، نی اش را....

ادامه مطلب ...

آمریکای لاتین ، حیاط خلوت تهران یا واشنگتن

کیهان همزمان با سفر رئیس جمهور بررسی می کند
آمریکای لاتین ، حیاط خلوت تهران یا واشنگتن

سرویس سیاسی-
سفر رئیس جمهور کشورمان به منطقه آمریکای لاتین بازتاب های مختلفی را در پی داشته است. بازتاب هایی که حتی قبل از انجام این سفر در فضای رسانه و منابع خبری غربی خود را نشان داد.
توسعه روابط با آمریکای لاتین از استراتژیهای رهبری نسبت به ارتباط با سایر ملل مستقل و مقتدر جهان نشأت گرفته است، معظم له در دیدارهایی که سران کشورهای آمریکای لاتین با ایشان داشته اند نسبت به اهمیت ارتباط با این کشورها به خاطر وجود چند مشخصه ویژه تذکرات لازم را ارائه فرموده اند؛ این ویژگی ها عبارتند از: ایستادگی کشورهای آمریکای لاتین در مقابل جبهه استکبار، نفرت ملت های این منطقه از آمریکا، رهبران شجاع و مردمی، روابط قلبی و فکری آنان با جمهوری اسلامی ایران و همراهی با ایران در قضیه فلسطین.  

ادامه مطلب ...

رقابت

گفت: سخنگوی حزب اعتماد ملی از قول کروبی اعلام کرده که این حزب نه در انتخابات شرکت می کند و نه لیست می دهد!
گفتم: خیلی بد شد! باید از کروبی خواهش و تمنا کنند که در انتخابات شرکت کند!
گفت: مرد حسابی! کروبی و حزبش باید به جرم وطن فروشی و آدم کشی و ده ها جنایت دیگر محاکمه و مجازات شوند. 
گفتم: با وجود این، شرکت کروبی در انتخابات ضروری است چون اگر شرکت نکند، رقابتی صورت نمی پذیرد! کروبی همیشه یک پای ثابت رقابت در انتخابات بوده و هست.
گفت: رقابت با کی؟!
گفتم: با آراء باطله!

سیب زمینی

گفت: علیرضا نوری زاده که همکاری خود با موساد را انکار نمی کند در آخرین «شاه»کار خود ادعا کرد فیلم و تصاویر شلیک موشک های ایران در رزمایش اخیر، ساختگی بوده است!
گفتم: بیخود نیست که در میان اپوزیسیون به دروغ زاده معروف است.
گفت: دروغ زاده می گوید فیلم و تصاویر شلیک موشک ها به طور مجازی و با استفاده از «فتوشاپ» تهیه و پخش شده است!
گفتم: ولی کارفرمایان آمریکایی و اسرائیلی وی شلیک این موشک ها را تأیید کرده و فیلم و تصاویر آن را که از طریق ماهواره تهیه کرده بودند، در شبکه های تلویزیونی خود پخش کرده اند.
گفت: مثل این که، تاریخ مصرف این حیوونکی به اندازه ای تمام شده که منوشه امیر حاضر نیست دو دقیقه هم برای در جریان گذاشتن او وقت تلف کند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! رئیس بیمارستان به 3 تا دیوونه گفت؛ فرض کنید شما سه تا سیب زمینی هستید که دارند توی ماهیتابه سرختون می کنند. 2 تا از دیوونه ها شروع کردند به جیلیز و ویلیز کردن و بالا و پایین پریدن. رئیس بیمارستان به سومی گفت؛ تو چرا تکون نمی خوری؟ گفت؛ من زیاد سوختم و به ته ماهیتابه چسبیدم!