بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

هرکی که رأی نداده، حق نظر نداره!

خدا رحمت کند پدر و مادر کسانی را که در ورای نتیجه انتخابات، بحث «پیروزی گفتمان» را مطرح کرده اند. لذا اگر نامزدهای «جبهه چیزنا» به مجلس راه نیافتند، با کمال وقاحت، ادعا می کنیم «گفتمان چیزنا» در انتخابات پیروز شده! و این را هم ارواح عمه مان، خواهیم گفت که ما در انتخابات، مکلف به تکلیف بودیم، نه نتیجه! کی به کیه؟! یعنی این را نگیم، دیگه چی باید بگیم؟!
به گزارش خبرگزاری چیزنا، مدیرعامل این غول خبرپراکنی، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: برنده اصلی انتخابات 12 اسفند 90 دشمنان ملت ایران هستند که با یک سیلی سخت، همچنان صورت خود را سرخ نگه داشته اند!! وی به فضیلت سرخ نگه داشتن صورت، توسط سیلی سخت ملت ایران اشاره کرد و با طرح این سؤال که؛ «در کجای قرآن آمده که ملت ایران باید دم به ساعت، یعنی هنوز اثر سیلی 22 بهمن پاک نشده، سیلی سخت دیگری در روز 12 اسفند به دشمن بزند؟!» بیان داشت: آرای ملت ایران، از یک طرف، درون صندوق ریخته می شود و از طرف دیگر، به دهان جبهه استکبار، مشت محکم می زند، که خود این مسئله بیانگر تقلب در انتخابات است!!

آقای چیز با انتقاد شدید از کارکرد 2گانه رأی با شکوه ملت ایران در روز جمعه افزود: اجر اجیرشدگان تحریم، نزد شیطان بزرگ، محفوظ است!! وی ضمن دعوت از همه گروه ها به رعایت قانون، ادامه داد: معلوم نیست ملت ایران می خواهد برای خودش مجلس تشکیل دهد، یا برای جبهه استکبار، مجلس عزا درست کند؟! این منافق از خدا بی خبر، طولانی بودن صفوف به هم فشرده رای گیری در نظام جمهوری اسلامی را «مشکوک» دانست و در حالی که عصبانی به نظر می ر سید، گفت: طولانی بودن صف رأی، نشان دهنده تأخیر در رسیدن به اهداف چشم انداز است!!
ریاست خبرگزاری چیزنا در فراز دیگری از سخنانش، به ماجرای تحریم همه پرسی 12 فروردین 58 توسط برخی گروهک ها پرداخت و گفت: آن روزها امت حزب الله، این شعار را علیه منافقین، دست گرفته بودند؛ «هر کی که رأی نداده، حق نظر نداره»، اما الان حکایت حاجی انا شریک، خط نفاق جدید می تواند با وقاحت مثال زدنی خود، ادعا کند که اصلاً انتخابات 12 اسفند 58 را تحریم نکرده!!
مدیر مسئول خبرگزاری چیزنا در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به رسوایی بزرگ تحریم کنندگان انتخابات، گفت: تا آنجا که ما آقای خاتمی را می شناسیم، تحریم یا عدم تحریم انتخابات توسط ایشان، به میزان مشارکت مردم، بستگی عجیب و غریبی دارد!! آقای چیز افزود: اگر مشارکت در مرز 60 درصد قرار گرفت، ایشان حتماً در انتخابات شرکت کرده، اما آمدیم و مشارکت از مرز 60 درصد هم بالاتر رفت، نتیجه می گیریم ایشان 2 بار در انتخابات شرکت کرده!! آقای چیز در عین حال به کسانی که تخم مرغ تحریم را در سبد جنبش گذاشتند، گفت: آیا اگر حرف نزنید، کسی به شما لال می گوید؟!
ریاست بزرگ ترین بنگاه خبر پراکنی خاورمیانه در پایان سخنانش، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه کیهان که پرسیده بود؛ «بالاخره آیا در انتخابات، شرکت کردید یا نه؟» گفت: اگر مرحوم مدرس، معتقد بود که دیانتش عین سیاستش است، ما اما پرروتر از این حرف ها هستیم و شعارمان این است؛ تحریم ما عین مشارکت ما، و مشارکت ما عین وقاحت ماست!!
آقای چیز در پاسخ به سؤال خبرنگار آساهی، ضمن فحاشی علیه اپوزیسیون خارج نشین، بیان داشت: مرتیکه های نمک به حرام، آنقدر خام رفتار می کنند که انگار «منافق اولی» هستند!!
«آرملیا- خبرنگار چیزنا»

نظرات 5 + ارسال نظر
رستم یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 17:43

به کوری چشم احمدی نژاد که با تقلب رییس جمهور شد لاریجانی بعنوان نماینده قم به مجلس راه یافت و دوباره رییس مجلس می شود

همین که تو از لاریجانی اینطوری تعریف میکنی معلومه وضعیت مجلس .برای لاریجانی همین بس که امثال تو ازش حمایت کنن . به نام مراجع به کام لاریجانی تا اینقدر فرافکنی...!!!

سمانه دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 00:45

احسن رستم
مشایی و احمدی نژاد عناصر جریان انحرافی کشور را به گند کشیده اند.
دوران احمدی نژاد بدترین دوران تاریخ این مملکت است.
خداوند ریاکاران و حقه بازان را که تا دیروز خود را مطیع امر رهبری می دانستند و با همین دروغ ها اصول گرایان را فریب دادند تا در انتخابات ریاست جمهری به احمدی نژاد رای بدهند، رسوا نمود.
امروز در بین اصول گرایان جایی ندارند و به حیله و فریب و شعارهای انحرافی می خواهند خود را به اصلاح طلبان بچسبانند و ائتلاف فتنه و جریان انحرافی همین است.
اصلاح طلبان هم آین حیله گران را می شناسند. پایان ریاست جمهوری پایان انهاست.

من که چیزی از این ائتلاف نشنیدم....؟؟؟!!!
شما چشم دیدن خدمات این رییس جمهور عزیز رو ندارید...!!! یادتون رفته سفر دکتر به لبنان رو تو که سید رو قبول داری ...؟؟؟ !!! جمله ی سید این بود : ما در شما رایحه ی امام خامنه ای را احساس می کنیم ....!
کجای کاری دیگر دنیا ی غرب از ایران می ترسد...!!! تحریم نفتی رو دیدی ... حال نکردی ...؟!! دست غرب جلوی ایران درازه ... کور نشید ...
دیگه از انرژی هسته ای و صنایع هوافضا هیچی نمیگم
همچنان احمدی نژاد از خیلی های دیگه که شما سنگشون رو به سینه می زنید ولایی تره جالب اینه که خود رهبر هم اینو تو نماز جمعه گفته ...!!!

سهراب دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 15:04

احمدی نژاد در آن مناظره تاریخی با پشتوانه قوی به میدان آمد. و بدون حکم دستگاه قضایی برای فریب عوام عده ای را مفسد اقتصادی خواند. اگر عادلانه قضاوت شود همان شب می بایست احمدی نژاد رد صلاحیت می شد. آن روز باد در غبب انداخت و خود را پیروز میدان می دید. اما چوب خدا صدا ندارد. منتظر عذاب خدا بر این فرد باشید.

25000000 رای ملت برای دکتر محمود احمدی نژاد ... بله پشتوانه ی او بسیار قوی بود چون مردم از تمام دستگاه های حکومتی می تواند قوی تر باشد حضرت آقا فرمود : رای بیستو چهار ملیون و نیم یک جشن واقعی است ... البته اگر به ولایت فقیه معتقدی ...!!! تشخیص رد صلاحیت هم کار شما نیست ... غذاب خدا بر کسانی نازل می شود که در زمین فساد می کنند و هنگامی که از آنان می پرسی چرا فساد می کنید می گویند ما از اصلاح طلبان هستیم ...!!
مفاسد اقتصادی نیز برای مردم روشن است آقازاده هایی که دیگر در ایران نیستند تو که بهتر می دانی...!!!

رستم سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 00:10

1-اولا مناظره قبل از انتخابات بود. یعنی پشتوانه رای مردمی نبود. پشتوانه اش دستگاه های مختلف بود.
2-یک رییس جمهور به چه حقی بدون حکم قضایی از تلویزیون اسم افرادی را بعنوان مفسد اقتصادی می برد؟
3-پسر احمدی نژاد که در کیش با آن ریخت و پاش درس می خواند یکی از آن آقا زاده هاست.
4-خدمات احمدی نژاد نسبت به درآمد کلان نفتی هیچ است. اگر یک مجلس قوی تشکیل شود باید احمدی نژاد را محاکمه کند که این همه پول را چکار کرده است.
5-خط فقر را نگاه کنید. نرخ تورم در دوره احمدی نژاد بالاترین در طول تاریخ بوده است.
6- در شرایط برابر و مساوی با دیگر کاندیداها، احمدی نژاد یکصد هزار رای هم نمی آورد. آن 25 میلیون رای ترکیبی از تقلب و حمایت های حکومتی و ......... بود

1- تابلوه که ip هاتون یکیه و شاید اصلا یه نفر باشید ....
2- ما با کسی که ولایت فقیه رو قبول نداره کاری نداریم ...
3- پسر احمدی نژاد اونقدر مرد هست که دانشگاه آزاد بره و مثل پسر بعضی ها که تازگیا رای آوردن از هیئت علمی استفاده نکنه کدوم ریخت و پاش ...؟؟؟!!! دکتر عزیز ما تازه هدایاشو برا فروش گذاشته تا پولشو به فقرا بده
4- این نرخ تورم هم اونقدر بالا نیست ...!!! که زمان اون غارتگر بالا بود تازه هدفمند کردن یارانه ها نیز...و...
5- پشتوانه ی او مردم بود... و همان مردم به او 25000000 رای دادن....
6- شرایطی بدتر از زمان فتنه به یاد نمی آورم ...!!!
7- کیش جزو ایران است بد فهمیدی...!!!
8- دستگاه فضایی تا به حال چه کار مثبتی برای مهار مفاسد اقتصادی انجام داده...!!!
9- امام خامنه ای پشت رای ملت ایستاد و نگذاشت امسال شما فکر تقلب را به سر مردم بیندازند
10- اگر تقلب به همین سادگی قابل انجام است پس زمان رییس های قبلی چه؟؟؟؟؟

آرمانهای یک ملت سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 22:32 http://arman-iran.persianblog.ir/

سلام بر شما دوست عزیز
ملت بزرگ ما تحریم را با انگشتان جوهر آلود تحقیر کردند.
به یاد امام(ره) و شهدا مون که ایثار کردند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و اکنون مردم بیدار و هوشیار ما

با قطرات رأی خود ، درخت تنومند انقلاب را در هر بُرحه زمانی یاری دادند.
دست مریزاد ... یا علی

dیا علی
اینو باید به اونایی بگی که امام و شهدا رو فراموش کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد