بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

من امید شما هستم .... سامی یوسف

سامی یوسف جدیدترین اثر خود را با عنوان " من امید شما هستم " به تمامی جوانان دنیا به ویژه در حمایت از انقلاب مصر به دو زبان انگلیسی و عربی هدیه کرد.

به گزارش رحماء به نقل از وبلاگ فارسی سامی یوسف، وی جدیدترین اثر خود را با عنوان " من امید شما هستم " به تمامی جوانان دنیا به ویژه در حمایت از انقلاب مصر به دو زبان انگلیسی و عربی هدیه کرد و به صورت دانلود رایگان در سایت رسمی خود قرار داد.

برای دانلود این ترانه از سایت 





رسمی سامی  یوسفwww.samiyusufofficial.com  دیدن نمایید، پست الکترونیکی خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا آهنگ را در پست الکترونیکی خود دریافت کنید .

دانلود در ادامه مطلب 


به گزارش رحماء آلبوم معنوی " هر کجا که هستی " آخرین اثر وی چند ماه پیش به صورت رسمی منتشر شد. سامی یوسف خواننده ایرانی الاصلی است که از طلایه داران موسیقی اسلامی و معنوی است. وی اعتقاد دارد هنر هدیه ای است از سوی پروردگار که باید در مسیر درست و الهی از آن استفاده کرد.

قسمتی از ترانه من "امید شما هستم"

You are the hope for our globe

شما امیدی هستید برای جهان ما

Don't give up nor despair
There's nothing you can't repair

تسلیم و نا امید نشو

چیزی نیست که نتوانی آن را درست کنی

You can change this world to a better world
With your souls, with your souls

تو می توانی این دنیا را با دنیای بهتری تغییر بدهی

Do not harm me, I am your truth
I'm your faith, I'm your youth

به من صدمه نزنید، من از جوانان شما هستم

من ایمان شما هستم – من جوان شما هستم

 

دریافت صوت ترانه جدید من امید شما هستم (Im Your Hope) سامی یوسف

رحماء/دانلود

دریافت کلیپ ترانه جدید من امید شما هستم (Im Your Hope) سامی یوسف

رحماء/ دانلود        رحماء/مشاهده

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رزمنده مجازی پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 18:27 http://www.virtualworrior.blogfa.com

سلام

چگونه می‌توان خلیج فارس را نجات داد؟
آرزوی اساتید حوزه و دانشگاه در سال جدید چیست؟
شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی+صوت
براندازی نرم؛ مفاهیم ، تاریخچه و راهکارها
استراتژی غرب برای تغییر ارزش‌ها، زگهواره تا ...
بدل‌سازی؛ پروژه‌ی جدید اسلام ستیزی غرب!

مطالبی است که در صفحه نخست وبلاگ رزمنده مجازی وجود دارد
استفاده از مطالب باذکر منبع بلامانع است .

عمار رهبر جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 10:53 http://ammarerahbaram.blogfa.com

شهری به آتش میکشم گرتولبت را ترکنی
من چون گلی دردست تو، تاکی مرا پرپر کنی
برمعجر زهرا س قسم "سیدعلی"
خنجر به حنجر میزنم، گرتو هوای سرکنی
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
سلام دوست عزیز
من یه دوست دارم که کارش طراحی وبلاگه وخیلی هم ارزون این کار رو میکنه وهمچنین مطمئنه، اگه دوس داشتید بهش یه سر بزنید و کارش روبینید و سفارش بدبد!
یاعلی

با سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من سر بزن ونظرات درخصوص وبلاگ فراموش نشه.اگه خواستس لینگ کنیم لینگ من با نام شهید حاج علی محمود وند ثبت کن وخودت رو نیز با هر چی دوست داشتی بگو تا لینگ کنم. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد