بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

سخنرانی حسین شریعتمداری در شب اربعین

از تاخیر به وجود آمده پوزش می طلبیم واقعا ببخشید که دیر شد اما از دست ندهید ....

دانلود کنید (کیفیت :متوسط - حجم : 11 MB - فرمت :mp3 ) 

لینک 1 (media fire)

لینک 2 ( 4sheared)


حسین شریعتمداری

نظرات 2 + ارسال نظر
محب علی سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:28 http://salam2.blogsky.com/

سلام برادر سعید!
بسیار عالی یه پیشنهاد دارم دیگه قالبت تکراری شده یکم چهره وبلاگنو عوض کن که تویه بازدید و غیره خیلی تاثیر داره!
یا علی
التماس دعا !

سلام ممنون نمی دونم ولی من اولین نفری بودم که این قالب رو تو یه وبلاگ سیاسی گذاشتم...

موبایل اسلامی چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 19:54 http://clipmobile.blogfa.com

سلام برادر گلم خیلی ممنون که به وبلاگم اومدی ببخشید دیر جوابتون را دادم ان شاءالله فردا صبح هم در وبلاگم این سخنرانی را قرار میدهم ممنون از حضورتون که سرزده به وبلاگم اومدید حقیقتش دیر کردم به خاطر این بود که من همزمان دارم3وبلاگ را میچرخونم برای همین دیر شد به جاش الان باآدرس اون دو وبلاگم را به نام شورش علیه طمع و آرشیو سخنرانیهای دکتر عباسی برایتان نظرقرار میدم

متشکر از این همه الطاف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد