بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بینی شما مرا یاد دماغ نمرود می اندازد

حسین قدیانی
سلام آقای اوباما! چه سلامی چه علیکی؟! چه کشکی چه پشمی؟! ما با تو قطع رابطه ایم! این ما هستیم که اندازه عمر جمهوری اسلامی، تو را تحریم کرده ایم؛ تو داری فیلم بازی می کنی در هالیوود! و خیال می کنی ما را تحریم کرده ای! و فکر می کنی هفته بعد، جمهوری اسلامی سقوط می کند! تو بازیگر نقش اول زرسالاران صهیونیسمی. خداحافظ پرزیدنت! روسیاه ترین رئیس جمهور آمریکا! ما هم چند هفته بعد، بعد از اینکه در یوم الله 22بهمن، توی دهنت می زنیم، یکی هم توی اسفند، برایت کنار گذاشته ایم! ملت ما، یک رای درون صندوق می اندازد و یک تیر به قلب کاخ سفید. کمی صبر کنی، امسال هم یادگاری می شود! ما با تو زیاد عکس داریم...
آقای اوباما! یادش به خیر! روزهای خوبی داشتیم با هم! عجب سکانسی بود بیداری اسلامی که تمامی ندارد. عجب جلوه ویژه ای بود 9 دی. کدام طعم ساندیس را دوست داری، که بدهم بچه های خیابان انقلاب اسلامی، نی اش را....

 برای چشمت سرو کنند؟! قد تو فقط از سارکوزی بلندتر بود! با ما، باید قد بلندی می کردی و روی پاشنه مخملی می ایستادی!! فتنه 88 هم به جز چند سانت و چند سایت، نتوانست قد تو را بلند کند! 2 سال بعد از فتنه، ریز می بینیم شما را! اعلیحضرت دهکده جهانی! رئیس جمهور روانی! زحمت صدام را بوش برای مان کشید و زحمت بن لادن را تو! بی زحمت، یک لیوان آب برای من می آوری!! گمانم رئیس جمهور بعدی آمریکا، زحمت اسرائیل را از سر بشریت کم کند! شاید هم نخست وزیر بعدی اسرائیل، زحمت شیطان بزرگ را! خلیج فارس ایران، محل دفن ریگان، «دول الخلیج العربیه»(!) محل دفن اوباما!! کل دنیای 99 درصد، محل دفن مرتیکه بعدی!!! اتفاقا نفر پنجم از چهار نفر هم شعارش «تغییر» بود!! چه تغییر بزرگی کرده جمهوری اسلامی؛ شعب ابوطالب شد خیبر و بدر!! مرد است خامنه ای، ابرمرد... و خوب می داند با آمریکا و اسرائیل در کدام زمین بازی کند. رهبر ما با ملت حکومتی اش، فتنه را دفع می کند، تو بگو... تو بگو که به جز گاز فلفل، چه در چنته داری؟!
آقای اوباما! خوب «تغییر» دادی سیاست های آمریکا را! گند زدی مرد! غصه نخور! نفر بعدی از تو هم روسیاه تر است، حتی اگر سفید باشد! یا بور باشد! یابو باشد! سگ دست آموز صهیونیست ها باشد! می دانی! میکروفن هم باز نبود، نبود؛ اولین حرف رئیس جمهور بعدی آمریکا این است: «من از اوباما یک ویرانه تحویل گرفتم». هی مردک! تقلب کنی در انتخابات، قیامت می شود آمریکا!!
آقای اوباما! با جمهوری اسلامی، دست به مهره حرکت است. مهره تو، شیخ بیسواد بود، اما مهره ما، «آیات القرمزی» است و خوب می داند که تا «ظهور» چقدر وقت دارد. اسب شما «تراوا» بود، اما نام اسب ما، «ذوالجناح» است و نام شمشیر ما «ذوالفقار» است و نام رهبر ما «سیدعلی» است و اسم اعظم این نبرد عاشورایی، «خیبر» و «بدر» است. انقلاب اسلامی در 9 دی به شما کیش داد و در بیداری اسلامی، مات تان کرد! حالا هیچ احمقی، علی عبدالله را «صالح» نمی داند و هیچکس فکر نمی کند که از این پس، آل سعود، روی آرامش به خود ببیند! می خواهی ترک های کاخ سفید را بشمارم...
آقای اوباما! من از تهران با تو سخن می گویم. همانجا که سی و چند سال، قرار است جمهوری اسلامی، هفته بعد سقوط کند. در آمریکا، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری قول داده که اگر رئیس جمهور شد، تاسیسات هسته ای ایران را بمباران می کند! ابله دارد تخفیف می دهد به جمهوری اسلامی! قصد شما سرنگونی ماست و برای همین نقشه فتنه کشیدید. ما هم البته نقشه 9دی کشیدیم و «مبارک» سرنگون شد. توی کتاب تاریخ دانش آموزان آمریکا، باید عکس تو را شطرنجی کنند! دیروز، معلم جغرافیا از دختر تو پرسید؛ کشورهای همسایه آمریکا را نام ببر. مالیای 13 ساله گفت: ایران! جمهوری اسلامی! ایالات متحده بیداری اسلامی!
آقای اوباما! سایه جمهوری اسلامی، این روزها در حیاط خلوت تو، روی سر کاخ سفید، سنگینی می کند! بچه های جنبش تسخیر هم لباس شخصی اند و با بلندگوی لندکروز حاج بخشی در خیابان های واشنگتن، شعار مرگ بر اسرائیل می دهند. «ماشاءالله حزب الله». «ماشاءالله نصرالله».
آقای اوباما! آمار چند شرکت آمریکایی و اروپایی را بدهم که تحریم را دور زده اند؟! صهیونیست ها می دانند رئیس جمهور بعدی آمریکا کیست! مردم آمریکا این وسط عمله هایی هستند تا انتصاب، رنگ انتخاب داشته باشد! مردم بدبخت آمریکا یک روز رای می دهند تا 8 سال، نظام سلطه صهیونیست بر ایشان حکومت کند! «دولت تغییر» هم مستعجل بود و با عجله فراخواند سربازان آمریکا را از بین النهرین. کاش در آمریکا بچه های جنبش تسخیر هم می توانستند نامزد ریاست جمهوری شوند. در دیار ما اما سران فتنه، روزگاری سران قوا بودند و از شهر جورج سوروس برای شرکت در انتخابات، نامزد شدند و حالا عده ای شان برای نظام، شرط می گذارند و عده ای شان دوره افتاده اند به نامه و عده ای شان از همان زندان وبلاگ خود را آپ می کنند! «آزادی» مجسمه اش در آمریکاست، اما تجسمش اینجاست. احمد شهید، اسیر تو بود و زمانی که پلیس آمریکا داشت گاز فلفل در چشم دانشجویان آمریکایی فرو می کرد، چشمانش بسته بود. ما آن روز که در شعب ابوطالب بودیم، بچه های مان در عملیات کربلای 5 چهل تایی، آب یک قمقمه را می خوردند، اما حالا رئیس جمهور ما در حیاط خلوت تو چه کار می کند؟! اگر احمدی نژاد در حیاط خلوت آمریکاست، اما بیداری اسلامی در حیات جلوت کاخ سفید، دارد «نقشه ماه» می کشد. شما هم با این دهکده جهانی تان؟! زرشک!
آقای اوباما! بیداری اسلامی، حیاط خلوت انقلاب اسلامی است. «بدر» است یا «خیبر» نمی دانم، اما اینقدر می دانم که اسرائیلی ها از سیدحسن نصرالله، مثل سگ می ترسند. «ماشاءالله حزب الله». گفت: «خیبر خیبر یا صهیون! جیش محمد قادمون».
آقای اوباما! در بینی نظام سلطه، 99 درصد مردم دنیا دارند صدای ویز ویز می شنوند. خدا بخواهد؛ آتش بر ابراهیم، گلستان می شود و پهپاد مال ما می شود. راستی! گیرم مردم آمریکا روزگاری به تو رای داده باشند، مهم امروز است که تو را نمی خواهند و علیه نظام سلطه دست به قیام زده اند. می شود زودتر از موعد کنار بروی و اجازه دهی تا زمان انتصابات، مردم آمریکا چند ماهی نفسی تازه کنند؟! قربانت گردم، حکومت داری که با گاز فلفل نمی شود. دموکراسی که دیکتاتوری نمی شود! رفراندوم از جنبش تسخیر وال استریت واضح تر؟!
آقای اوباما! من نام رئیس جمهور بعدی آمریکا را می دانم... از میان همه نامزدها، همانی که کمرش در برابر گوساله سامری، بیشتر خم می شود! رئیس جمهور آمریکا در تل آویو تعیین می شود. تار و پود اتاق بیضی را عنکبوت می تند!
راستی آی کیو! «RQ170» سلام می رساند. حالش خوب است. ملیتش را عوض کرده و در انتخابات می خواهد به «شهاب3» رای بدهد. هی مردک! دست از پا خطا کنی، «شهاب3» از حوزه «خیبر» و «پهپاد» از حوزه «بدر»، وکیل ملت می شوند ها! به اسلافت بگو؛ داستان «کربلای 5» را برایت درست تعریف کنند. اینجا قومی ساکن است که شهید را با افتخار می دهد، اما به دشمن باج نمی دهد. خامنه ای، بخواهد جان می دهیم.
¤¤¤
آقای اوباما! حرف آخر ما این است: «مرگ بر آمریکا»، ما پیشکسوت این شعار جهانی هستیم...

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:55 http://surkfa.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون در سورکفابلاگ
وب زیبایی دارین



با تبادل لینک موافقی؟؟

نام لینک ما:
سورکفابلاگ، وبلاگی برای شیعیان


نام لینک شما؟؟

مهرداد چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 23:04 http://sina20000.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا و باحالی داری
چرا یه سری هم به وبلاگ من نمی‌زنی؟
آخرین بوسه خداحافظی
اگه اومدی یا نظر بده یا تو نظرسنجی حتما شرکت کنی ها
خیلی باحالی
[گل][گل][گل]

محسن پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 12:21 http://surkfa.blogfa.com



سلام..
سورکفابلاگ به روز شده..
با موضوع: کسالت مرجع عالیقدر جهان تشیّع حضرت آیت الله العظمی مظاهری *مدّظلّه‌العالی*

منتظر حضورتون و دعای خیرتون برای سلامتی *حضرت آیت الله العظمی مظاهری* هستیم..

یاعلی

سید علی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 12:36 http://sayyid-ali-khamenei.blogfa.com

یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سرباز کمپ جمعه 23 دی 1390 ساعت 20:37 http://camp707.com

طرح / چهارمین بمب اتمی ایران!
ایران بمب اتم ندارد؟ چه کسی این را گفته؟…
http://camp707.com/archives/2244

سلام بر شما دوست عزیز. بسیار زیبا و به تمام معنا باحال نوشتید.
اربعین حسینی(ع) را بر شما تسلیت عرض می نمایم.


حضرت امام حسن عسکری(ع) فرمودند:
علامات مؤمن 5 چیز است:

1- اقامه ی 51 رکعت نماز در شبانه روز.
2- زیارت اربعین.
3- انگشتر به دست راست کردن.
4- پیشانی را در سجده بر خاک گذاشتن.
5- در نماز بسم الله الرحمن الرحیم را بلند گفتن.

. . . . $. . . . . . . ###
. . . . . $. . . . . #. . . *
. . . . . $. . . . $$
. . . . . . $. . . . . $
. . . . . . $. . . . . . $
. $. . . . $. . . . . . . $$
. $. . . . $. . . . . . . . . $$. . . . . $$. . $
. . *$$$*. . . . . . . . . . . $$$$$$ . . $$$
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $. . . . #. . . . . $
. . . $ . $ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .$ . . . . . . . . . . $
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $. $. . . $. . . . . . . . . $
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $. . . . . . . $
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $ $ $ $ $

با آرمانهای یک ملت منتظر حضور گرمتان هستم. یا علی[گل]

زهرا یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 18:16 http://velayi.persianblog.ir/

سلام
ممنون که خبرم کردین.خیلی زیبا نوشتن آقای قدیانی
ضمنا به خاطر تشابه اسمی لینکتون با لینک یکی از دوستان، وب شما با اسم بصیر باش ثبت شده
موفق باشید

منصور سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 13:14

چک امروزتو خوردی؟

منظورت اوباماست

حدید یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 17:09 http://hadidshie.blogfa.com/

سلام مطالبتوت خیلی جالبند خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید

شورش علیه طمع چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 19:59 http://bitoolmal.blogfa.com

سلام داداش وبلاگت خیلی خوشگله مطالبته هم واقعا خوبه راستی این قالب برای بلاگفا هم هست؟

ممنون فکر کنم باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد