بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

صد درصد!

گفت: یکی از حامیان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 که برای بی بی سی هم نظرات شرعی(!) می داد، در دیدار با تعدادی از دانشجویان بر ضرورت مقابله با ظلم و ظالم تاکید ورزیده است.
گفتم: یعنی از اینکه در فتنه 88 با آمریکا و اسرائیل و انگلیس و منافقین و بهایی ها و مارکسیست ها و سلطنت طلب ها همراهی و همکاری کرده بود پشیمان شده و توبه کرده است؟!
گفت: ای بابا! اصلاً به روی خودش هم نیاورده!
گفتم: حتما از آمریکا و اسرائیل و انگلیس و دیکتاتورهای عرب به عنوان ظالم و ستمگر اسم برده است.
گفت: کجای کاری؟! مگر کسی که در فتنه 88 با آمریکا و اسرائیل همراهی داشته است جرأت می کند آنها را ظالم و ستمگر بنامد؟!
گفتم: پس منظورش چیست؟ و اصلا با آن سابقه ای که دارد چی شده که از مبارزه با جنایتکاران حرف زده است؟
گفت: اتفاقا در همان سخنرانی انگیزه خود را لو داده و گفته است «بعضی از همدست های جنایتکاران به ظاهر علیه ظلم و ستم موضع می گیرند تا هویت خود را پنهان کنند.»
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی می گفت؛ کسانی که صد درصد نسبت به چیزی اطمینان دارند، آدم های قابل اعتمادی نیستند. از او پرسیدند؛ چقدر به این حرف خودت اطمینان داری؟ جواب داد؛ صد درصد!

نظرات 5 + ارسال نظر
جلیل محمودی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 23:27 http://j62m27.persianblog.ir/

از زیارت وبسایت زیبایت مسزور شدم جالب بود ضمنا لینک شدید موفق باشید .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

شما هم لینک شدید

دروغگو کم حافظه است.
مطلب تون قشنگ بود... یا علی

عبدعلی شنبه 17 دی 1390 ساعت 09:58 http://a-black-king.blogfa.com

سلام
جواب ما به همه اونهایی که دل نازنین رهبرمون رو به درد آوردند
ای آنکه خون کردی دل سید علی رو
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم
التماس دعا
ما جسارت کردیم شما رو لینک کردیم حلال کنید

سلام دوست عزیز
بروزم و منتظر حظور زیباتان هستم
مطلبتون هم زیبا بود ولی زیاد نگرفتم

سرباز کمپ شنبه 17 دی 1390 ساعت 16:43 http://camp707.com


طرح ویژه...

تا به حال چند بار به این صحنه خیره مانده اید؟ بهترین لحظه زندگی همان است.
http://camp707.com/archives/2131

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد