بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

زیر دریایی

گفت: آمریکایی ها اعلام کرده اند که انتخابات مجلس در ایران می تواند زمینه ای برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران باشد.
گفتم: غلط زیادی کرده اند!
گفت: مقامات آمریکایی می گویند ؛ اصلاح طلبان باید از طریق تحریم انتخابات، مشروعیت آن را زیر سؤال ببرند!
گفتم: دستورالعمل آمریکایی ها قبلاً به مدعیان اصلاحات رسیده و آن را به کار بسته و انتخابات را تحریم کرده اند!
گفت: همین مقامات آمریکایی ابراز امیدواری کرده اند که تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان زمینه ای برای تضعیف جایگاه منطقه ای جمهوری اسلامی باشد.
گفتم: یارو می خواست یک زیردریایی را غرق کند، با هزار زحمت خودش را به زیردریایی رساند و در زد و فرار کرد!

نظرات 3 + ارسال نظر
من یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 11:58 http://www.1man-1to-ma.blogfa.com

با سلام

یخ بسته خنده بر لب مادر هنوز هم
از داغ لحظه ای که جوانش شهید شد

به خونه ی شهدایی من هم یه سر بزنید

وبلاگ ما هر روز ، بروز خواهد شد

منتظر حضور گرمتان هستیم

www.khakrize-khaterat.blogfa.com

در سایه سار امن ایمان
پاینده باشید و جاودان

التماس دعا

آرمانهای یک ملت دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 00:38 http://arman-iran.persianblog.ir/

سلام دوست من
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
‏_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
‏$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
‏$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
‏$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
‏_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
‏___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
‏______$$$$$$$$$$$$$$$$$
‏________$$$$$$$$$$$$$
‏___________$$$$$$$
‏_____________$$$
‏______________$
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم نظریادت نره

اسرار نماز دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 20:18 http://sajdeha.blogfa.com

امام صادق علیه السلام:

نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.

ثواب الاعمال و عقاب الاعمال


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام
وقت بخیــــــــــــر
به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد