بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

تجدیدی (گفت و شنود)



گفت: یکی از مدعیان اصلاحات گفته است «نظام از اصلاح طلبان عبور کرده و آنها را به انتخابات راه نمی دهد.»
گفتم: نظام از مدعیان اصلاحات عبور کرده یا آنها با منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها ائتلاف کردند و آشکارا به خدمت دشمنان بیرونی درآمدند و مسجد آتش زدند و به ساحت امام حسین علیه السلام اهانت کردند و به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دادند و به دروغ ادعای تقلب کردند و... نهایتاً از نظام عبور کرده و به دامان مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس پریدند؟!
گفت: اصلاً مگر همین ها نبودند که روی شعار جمهوری اسلامی خط کشیدند و پوستر امام(ره) را پاره کردند؟ پس چه انتظاری دارند که هنوز در حلقه نظام اسلامی تعریف شوند؟
گفتم: دانش آموزی به باباش گفت؛ بابا جون یادته پارسال از 5 تا درس تجدید شده بودم؟ باباش گفت؛ آره، امسال چی؟ گفت؛ امسال فقط از یک درس تجدید شدم. باباش با خوشحالی گفت؛ آفرین! آفرین! حالا از چه درسی تجدید شدی؟ دانش آموز گفت؛ معدل. 
نظرات 8 + ارسال نظر
میرزاپور سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 23:16 http://usklij.blogsky.com

بنده هم حاضر به تبادل لینک هستم.

محمد رضا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 16:45

سلام
این طور حرف زدن از اصلاح طلبان درست نیست.
اونا به مملکت خیلی خدمت کردن.

علیک سلام
اگر هم قبلا احیانا خدمت کرده بودند میزان حال فعلی افراد است

محمد رضا جمعه 9 دی 1390 ساعت 14:56

سلام
ببخشین نباید این طور حرف می زدم.
باید می گفتم انصاف را باید رعایت کرد نه این که حرف شما درست نیست.
ولی در هر حال باید خدمات این افراد را به حساب اورد.
در شرایط سخت و بحرانی جهان این اصلاح طلبان بودند که نظام را از انزوا و ناامیدی شدیدی که قاطبه مردم را فراگرفته بود در اوردن و حتی به توسعه اقتصادی کمک کردن.
و به قول مقام معظم رهبری انقلاب را بیمه کردند.
پس نباید خدماتشان را از یاد برد و از انان بدگویی کرد و (ببخشین قصد توهین ندارم) گفت احیانا" خدمت کرده بودن.

سلام اما من تا جایی که یادمه زمان اصلاحطلبان زمانی بود که مردم فقیر فقیر تر شدند هیجگاه سیایت شهرداری تهران در زمان آقای کرباسچی را فراموش نمی کنم زمانی که سکه های بهار آزادی در کیسه های قرمز تقدیم مدیران می شد ....
یا زمانی که آقای خاتمی به فرانسه سفر کرده بودند و ژاک شیراک حتی حاضر نشد ایشان را بر روی فرش قرمز همراهی کند ...
یا زمانی که وزیر امور خارجه ی انگلیس پای خود را روی میز می گذارد در جلوی وزیر خارجه ی ایران و می گوید شما باید قطع نامه را بپذیرید ...
اخه برادر عزیز این خروج از انزوا به چه قیمت....

محمد رضا جمعه 9 دی 1390 ساعت 15:59

نرخ رشد اقتصادی در اون زمان بیشتر بود.
ولی حالا اون قدر وضعیت بد شده که مقام معظم رهبری امسال رو سال جهاد اقتصادی نامیدن.
در حالی که سال قبل رو هم سال همت و کار مضاعف نامیده بودند.
من هم نگفتم انها خوب هستند فقط گفتم جانب انصاف را باید رعایت کرد البته حرف من به شما نیست بلکه به همه منظورم بود.
ان ها هم اشتباهات زیادی داشتند اما یادمون نره که همین امسال در روز عید فطر رهبری تعدادی از اونا رو عفو کردن.
همه می دانن وجود اصلاح طلبان با این وضعیت که امروز همه از اون ها بد می گن به بالا رفتن سطح مشارکت در انتخابات کمک می کنه.

آره کمک می کنه اما اتفاقات 88 هم به خاطر حضور اونا بوده
دلیل جهاد اقتصادی (ضمن احترام شدید به نظر شما ) به نظر من اینه که اولا امسال بود که طرح تحول اجرا شد .
و دوما اینکه توی این سالهاست که ما تحریمیم و خودمون باید استقلال اقتصادی پیدا کنیم
عفو رهبری نیز از لطافت قلب ایشان است.....

محمد رضا شنبه 10 دی 1390 ساعت 14:14

سلام
ببخشین ایا من می تونم همین طور نظر بدم و برای شما زحمتی نیست .
این هم باز بی انصافیه.
واقعا" دلیل حوادث پس از انتخابات اصلاح طلبان نیستند و بهتره بگیم اونا این ماجرا رو شلو غ ترش کردن.
دلیل این حوادث مشکل خود ماست که باعث شدیم جوانان کشورمون در ور طه ی غربزدگی وارد بشن واین حوادث رخ بده و البته دیر یا زود هم به نظر من این اتفاقات می افتاد چه اصلاح طلبان بودن یا نبودن.
اما در مورد سال جهاد اقتصادی باید بگم عوامل زیادی در نام گذاری این سال دخالت داشت که بزرگترین دلیل هم همون بحران اقتصادی شدید در کشور و رکود تورمی و نرسیدن به برنامه چهارم توسعه هستش.
برای مثال نرخ تورم در کشور اکنون جزء چهار پنج کشور اول دنیاست.

محمد رضا شنبه 10 دی 1390 ساعت 14:52

با سلام مجدد
ببخشین باید به دو مورد اشاره کنم که جانب انصاف را هم رعایت کرده باشم . به امید خدا
یکی در مورد انزوا که گرچه اصلاح طلبان کارهایی کردن اما وضع ان چنان که شایسته مردم ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین و شاید بتوان گفت قدیمی ترین نبود و باز هم متاسنانه کشور در انزوای شدیدی قرار داشت.
اما هر چه بود از وضعیت الان بهتر بود که کشور باز هم در انزوای کامل قرار دارد.
و دیگری در مورد ناامیدی مردم باید بگویم در این مورد هم گر چه مردم امیدوار شدن در اوایل کار اما باز هم یاس و ناامیدی شدید تری به علل گوناگون بر مردم مستولی شد به طوری که در مهم ترین یا یکی از مهم ترین انتخابات یعنی انتخابات ریاست جمهوری از بقیه انتخابات کمتر شرکت کردن و فقط شصت و دو سه درصد در انتخابات شرکت کردن که نشان از عمق ناامیدی از و ضعیت کشور و اینده خودشان داشت که این موضوع هم به صورت کلی است ودر مورد فقط اصلاح طلبان نیست بلکه ناامیدی شدید قاطبه مردم از کل سیستم است و مردم به این نتیجه رسیده بودند که
اری در ایران هیچ اتفاقی رخ نخواهد نمود.

محمد رضا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:39

دوست عزیز نظرتون رو راجع به گفته های من لطفا" بگین.
ممنون.

هفته های امتحانیه منه یه 20 روز دیگه مفصل بحث خواهیم کرد ...

محمد رضا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 15:34

سلام دوست عزیز
حیف شد چون 20 روز دیگه من کار دارم و بعد هم همینطور.
اگه بحثمون رو الان ادامه می دادیم خیلی خوب بود.
ولی در هر حال از شما بابت پاسخ گویی خوبتون تشکر می کنم و سعی می کنم بعداز 20 روز باشم ولی اگر نبودم ببخشین.
پس فعلا" ازتون خداحافظی می کنم.
یا علی
و
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد