بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس

اولین بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس شامل اتحادیه های دانشجویی:
 
بسمه تعالی

دانشجویان انقلابی در سال 58 با عمق نگاهی که داشتند دست به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زدند و امروز نیز جوانان دانشجوی ایرانی با همان نگاه، جاسوسخانه دومی را که نام سفارت خانه انگلیس را یدک می کشد اشغال کردند.

جانفشانی فرزندان انقلاب اسلامی که موجب پیشرفت‌های بهت‌انگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف و الگو قرار گرفتن برای ملت‌ها شده است، باعث شد تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هیچ‌گاه تحمل پذیرش این همه عزت و ابهت از سوی مردمی‌ترین نظام سیاسی جهان را نداشته و برای ضربه زدن به آرمان‌های ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و انواع توطئه‌ها و جنایات را به ملت بزرگ ایران روا داشته‌اند که سفارت خانه انگلیس در ایران ید طولایی در این زمینه دارد.

زمانی که دشمنان در مواجه با ملت ایران، شکست های پی‌درپی را تجربه کردند و شیوه‌های متعدد توطئه پراکنی را بی‌فایده دیدند، این بار به ترور فرزندان دانشمند این انقلاب روی آوردند و درست یک سال قبل ملت بزرگ ایران شاهد ضایعه دردناک دیگری بود و آن هم ترور دانشمند برجسته و ایمانی میهن عزیزمان دکتر مجید شهریاری از سوی ایادی استکبار بود که امروز این اقدامات منجر به تسخیر این سفارتخانه شد.

ما اعضای اتحادیه های دانشجویی ضمن محکوم کردن شدید جنایت دردناک صورت گرفته توسط ایادی استکبار و پس از تسخیر جاسوسخانه دوم بر خود لازم می دانیم در این زمینه مواردی را یادآور شویم:

1) حرکت امروز دانشجویان از سر تکلیف محوری دانشجویان این مرز و بوم صورت گرفت تا تجدید عهدی باشد با خونهایی که در این سی و چند سال از دانشجویان، اساتید و جامعه علمی بر سر استحکام این انقلاب ریخته شد چه اینکه از نقش مستقیم آمریکا و انگلیس در این زمینه نمی توان چشم پوشی کرد.

2) پیگیری و برخورد با ایادی این جنایات (دست داشتن در ترور دانشمندان هسته ای، فتنه گری در داخل ایران و سابقه تاریک انگلیس در ایران و هزار مورد دیگر که در آینده نزدیک افشا خواهد شد) و اخراج سفیر دولت خبیث انگلیس از سوی همه نهادها امری لازم است. حداقل اقدامی که باید در این برحه زمانی صورت گیرد قطع رابطه ننگین با دولت انگلیس و اخراج سفیر انگلیس است و ما دانشجویان این لکه ننگ را از صفحه انقلاب ایران پاک می کنیم.

3) تصمیم نهایی ما دانشجویان در مورد ادامه این حرکت عظیم دانشجویی در آینده ای نزدیک به سمع و نظر ملت ایران خواهد رسید.

والسلام

بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس خطاب به رئیسجمهور:

وقتی منطق، قدرت خود را از دست می دهد، این قدرت است که منطق را تعیین می کند. این یعنی اوج زبونی جبهه استکبار که وقتی نمی تواند با تحریم های علمی، مقابل پیشرفت‌های یک ملت آزاده ای چون ایران بایستد، دست به ترور می زند و زره بافان هسته ای ما دکتر مسعود علیمحمدی، دکتر مجید شهریاری و مهندس داریوش رضایی نژاد را توسط عوامل مزدور تروریست خود ترور می کند و می کشد. غافل از اینکه از هر قطره خون این شهدا یک دانشمند هسته ای می روید و پرورش پیدا می کند. امروز ایران مملو از شاگردان شهریاری و علیمحمدی است و با عزمی استوار راه استادان خود را ادامه خواهد داد. بکشید ما را، ما علم را رها نمی کنیم؛ ترور کنید ما را، ما کشورمان را به تاراج نمی دهیم؛ ما اگر قطعه قطعه شویم، جبهه استکبار را به زیر خواهیم کشاند. و امروز این صدای ایستادگی حق طلبانه دانشجویان و مردم ایران است که از نیویورک و کالیفرنیا شنیده می شود.

هنوز خاطره کودتای ننگین 28 مرداد را از یاد نبرده ایم که دولت وقت انگلیس و بنگاه دروغ پراکن آن، بی بی سی، حکم آتش بیار معرکه را بازی کرده و به همراه آمریکای شیطان صفت، آن دیکتاتوری را تقویت کردند. یاد آوری جنایت های مستقیم و غیر مستقیم دولت خبیث انگلیس در طول دوران 33 ساله انقلاب اسلامی، این حقیقت آشکار را به همه ما اعلام می کند که ارتباط رسمی با روباه پیر برای جز رابطه گرگ و میش نبوده و نخواهد بود.

ما دانشجویان دانشگاههای ایران به صراحت اعلام می کنیم که از برنامه هسته ای کشورمان تا آخرین قطره خون خود حمایت می کنیم و فشارها و کارشکنی های دولت انگلیس را در خصوص منافع ایران محکوم کرده و به صورت کاملا جدی که نمونه اش را امروز مشاهده کردید، به سردمداران دولت روباه پیر و وحشی اعلام می کنیم که این فقط در حکم هشدار برای شماست و چنانچه بخواهید پایتان را از گلیم‌تان بیرون بگذارید، قلم پایتان را برای همیشه از این مملکت خواهیم برید. همچنانکه پدران ما در 13آبان 58 زمانی که شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و تروریست بالذات دولتی در اوج قدرت خود بود، لانه جاسوسی اش را تسخیر کردند و در جلوی چشم همگان، دیدیم و دیدید که "آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند!"

جنبش دانشجویی مسلمان یک بار و برای آخرین اعلام می کند که اجازه گستاخی بیش از این به انگلیس را نمی دهد و جاسوسخانه آن را هدف قرار داده و چنانچه دست از تحرکات ضد ایرانی بر ندارد و بر طبل توخالی جنگ و تهدید و ترور بکوبد، آنچنان درس عبرتی به آنان خواهد داد که ننگ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در مقابل این برای همیشه به فراموشی سپرده شود.
 
جناب آقای احمدی نژاد خواسته های ما دانشجویان به شرح زیر است:
 
1) قطع رابطه کامل با دولت انگلستان
 
2) پایان دادن به تمام معاهدات صورت گرفته با دولت انگلیس
 
3) محاکمه عوامل مزدور انگلیسی و پیگیری جنایات صورت گرفته آنها در طول تاریخ دخالتگری های انگلیس در ایران
 
والسلام

شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس شامل اتحادیه های دانشجویی در سومین بیانیه خود نوشت:

محوریت انگلیس در همراهی با امریکا برای برانگیختن دیگر کشورها علیه ملت بزرگ ایران به بهانه های تخلفات و بخصوص برنامه هسته ای و یاوه گویی های این دولت در نزاع حمله نظامی به ایران این روزها و ماه‌ها به طرز وقیحانه ای گسترش یافته است تا جایی که این دولت خبیث به خود اجازه داده است که تا بانک مرکزی را تحریم کند؛ تحریمی که به مثابه اعلام جنگ علیه ملت ایران به شمار می آید.

ما دانشجویان این سفارتخانه کثیف و منحوس را امروز به اشغال در آوردیم تا نشان دهیم تا پای جان بر عهدی که با امام راحل(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) بسته ایم، پایبندیم و این سفارتخانه را به مسئولان حکومت و نظام تحویل می دهیم.

والسلام

بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس خطاب به سازمان ملل:

جناب آقای بان کی مون

حرکت امروز ما دانشجویان را به خاطر بسپارید.

ما امروز جاسوسخانه ای را تسخیر کرده ایم که در طول سالیان سال از ابتدای حضورش تا کنون تنها تامین کننده منافع مستکبران عالم و چپاول کننده ملت ایران بوده است و در این سالها برای ایجاد تفرقه و فتنه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

ما فرزندان خمینی کبیر(ره) و امام خامنه‌ای اعلام می کنیم هرجای دیگری را که سفارتخانه و جاسوس‌خانه ایادی استکبار باشد را تسخیر می کنیم.

مرگ بر انگلیس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد