بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

تجمع مردم در حمایت از دانشجویان معترض مقابل باغ قلهک

تجمع مردم در حمایت از دانشجویان معترض مقابل باغ قلهک

تهران - مردم معترض به سیاست های خصمانه انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران نیز به دانشجویان معترض در مقابل باغ قلهک پیوسته اند و با آنان در شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس همنوا شده اند.

تجمع مردم در حمایت از دانشجویان معترض مقابل باغ قلهک

به گزارش ایرنا، معترضان به سیاست های انگلیس که لحظه به لحظه به تعداد آنان افزوده می شود علی رغم حضور پر تعداد نیروهای انتظامی در حاشیه خیابان ها و پیاده رو تجمع کرده اند و با شعار های به لزوم قطع روابط با لندن تاکید می کنند.

دانشجویان تاکید می کنند که فقط با دستور مقام معظم رهبری از این محل خارج خواهند شد.

تجمع کنندگان مقابل باغ قهلک در مقابل دوربین های عکاسان و خبرنگاران با سر دادن شعار الله اکبر ' لبیک یا حسین' 'این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده'، گوش به فرمان توییم خامنه ای ' مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس' تلاش می کنند وارد محوطه باغ شوند که با ممانعت نیروهای انتظامی مواجهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تجمع‌کنندگان که در خارج از باغ که قصد دارند در باغ قلهک را باز کنند، با صلوات‌های مکرر در تلاش هستند از دیوار پر تعداد نیروهای انتظامی عبور کنند.

در همین حال یکی از دانشجویان معترض به خبرنگاران گفت:

دانشجویان در حال بررسی و جست وجوی مدارک کشف شده در باغ قلهک هستند تا اسناد مشارکت انگلیس در ترور استاد شهریاری را پیدا کنند.

این دانشجوی دانشگاه تهران با حضور در میان مردم تجمع کننده مقابل باغ قلهک که با آنان همصدا شده اند، ضمن سخنانی گفت : هم اکنون دانشجویان انقلابی به دنبال یافتن مدارک جاسوسی انگلیس هستند.

وی افزود‌ با استخراج مدارک موجود در باغ قلهک امیدواریم بتوانیم مدارک مهم جاسوسی از جمله مدارک مشارکت انگلیس در ماجرای ترور شخصیت های مهم و نخبگان کشور را افشا کنیم.

دانشجویان معترض حفاظت از باغ قلهک را در اختیار گرفته اند.

با وجود ازدحام جمعیت در مقابل باغ قلهک و حضور یگان ویژه نیروی انتظامی درمقابل این باغ ، دانشجویان، ‌نماز مغرب وعشا را به جماعت اقامه کردند.

گزارش های حاکی است تعدادی از نیروهای انتظامی و دانشجویان معترض به اقدام های خصمانه انگلیس،در داخل باغ قلهک در حال مذاکره هستند.

در همین حال اعلام شد اسناد و مدارک مهمی از باغ قلهک کشف و به مکان امن انتقال داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد