بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

بصیرباش

الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

تحریم...................؟؟؟؟!!!!!

حرف آخر ! (گفت و شنود)
گفت: مگر آمریکا اعلام نکرده بود که بانک مرکزی ایران را تحریم خواهد کرد.
گفتم: البته که اعلام کرده بود و خبر آن هم چند روزی است که در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد.
گفت: ولی دیروز آمریکا اعلام کرد که از تحریم بانک مرکزی ایران صرفنظر کرده است.
گفتم: چرا؟!
گفت: اعلام کرده که تحریم بانک مرکزی ایران باعث اختلال در بازار نفت می شود و به اقتصاد آمریکا و اقتصاد کشورهای اروپایی خسارت فراوانی وارد می کند.
گفتم: البته یادش رفته بگوید که آمریکا با بزرگترین بحران اقتصادی و سیاسی در طول تاریخ خود روبروست، 99 درصد مردم خواهان سقوط نظام سرمایه داری هستند، دیکتاتورهای دست نشانده سقوط کرده اند و ادامه جریان مفت نفت به آمریکا بعید به نظر می رسد، در افغانستان و عراق به بن بست رسیده و...
گفت: پس چرا از اول قمپز در کردند که حالا جا بزنند؟!
گفتم: یارو می گفت هر وقت با هرکس دعوا کرده ام، حرف آخر را من زده ام، پرسیدند حرف آخرت چیست؟ و یارو گفت؛ می گویم؛ غلط کردم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد